İade ve İptal Koşulları

• Almış olduğunuz tüm ürünleri 14 gün içinde bize ticari değerini korumak şartı ile iade edebilirsiniz.  İade talebi olduğunda detaylı bilgi ve destek için bilgi@misra.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0850 225 54 55 telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz. 

• Eksik ürün gönderimi ve hasarlı ürün gönderimi gibi durumlarda, size taahhüt ettiğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimiz için sipariş verdiğiniz ürün veya ürünlerin iadesini talep edebilirsiniz. Bu durumda isterseniz ürününüz yenisi ile değiştirilecek ya da yapmış olduğunuz ödeme şekline bağlı olarak: havale yapmış olduğunuz hesabınıza ya da kredi kartı hesabınıza para iadesi yapılacaktır. Müşterilerimiz olarak sipariş ettiğiniz ürünü teslim alırken mutlaka kontrol etmeli hasarlı ve hatalı paketleri teslim almamanız gerekmektedir. Paket teslim alındığı anda sipariş kargo görevlisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılmaktadır. Bu nedenle siparişlerinizi teslim alırken kargo çalışanının yanında paketinizi açmanızı ve onun önünde –eğer varsa- sorunlu ürünleri tespit etmenizi önemle sizden talep ediyoruz. İade işlemini başlatmak için, kargo görevlisinin şahitliğinde durumu tutanağa geçerek bizi bilgilendirmeniz gerekmektedir. Teslim aldığınız paketin sizden önce açılmış olup olmadığı ya da gelen paketin deforme olup olmadığı, tutanakta mutlaka belirtilmeli, hem siz hem de kargo görevlisi tarafından imzalanmalıdır.

Kargo Tespit Tutanağı olmadan teslim alınan ürünlerdeki hasardan ve/ya deformasyondan misra.com.tr (Mısra Hediyelik ve Tasarım) sorumlu değildir.

• Eksiksiz olarak teslim edilen ürünlerin iadesi ile ilgili talepleriniz, Tüketici Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince değerlendirilecektir. Ürün tarafınıza teslim edildikten sonraki 14 gün içerisinde orijinal ambalajı bozulmamak ve ürüne zarar vermemiş olmak ve kullanılmamış olmak kaydıyla değiştirme yapabilirsiniz. İade işleminizin hatasız ve süratle gerçekleşmesi için, bu konuyu en kısa sürede bilgi@misra.com.tr adresine bildirmelisiniz. Daha sonra ürünü en kısa sürede faturası ve orjinal kutusu veya ambalajı ile birlikte, kargo ücretini karşılayarak bize ulaştırmalısınız. Firma alışverişlerinde iadelerde iade faturası ve iade irsaliyesi talep edilmektedir.

Kişiye özel hazırlanan ürünlerde ise olası hataları misra.com.tr ürünü yenileyerek karşılamaktadır. Ürün sorunsuz ancak müşterimizin sebepsiz vazgeçmesi söz konusu ise, kişiye özel olarak üretilen ürünün tekrar değerlendirilemeyecek olmasından dolayı iadesi mümkün olmamaktadır. İade işlemini Aras Kargo ile geçekleştirmeniz gerekmektedir.


• İşlem bekleyen siparişlerinizi, sevk edilmeden önce iptal edebilirsiniz, bu durumda kredi kartı ile ödemesi gerçekleştirilmiş olan ödemelerin iadesi gerçekleştirilmektedir. Özel sipariş ile size özel getirtilmekte olan ürünlerde ve toptan ürün alımlarında ürün ayıplı, hasarlı olmadıkça iade kabul edilmemektedir.

Kapıda ödeme olarak verilen siparişlerde eksik bilgi (adres, telefon, mail vb) girilmesi, müşterinin bulunduğu yerin mobil bölge veya teslimat dışı olması, kargo şubesinden teslim alma talebi gibi durumlarda Mısra Hediyelik ve Tasarım ürünü göndermeme ve siparişi iptal etme hakkını saklı tutar. Kapıda ödeme olarak sipariş verip, ürün teslim alınmaması durumunda aynı kişiye bir daha kapıda ödeme olarak ürün gönderimi yapılmaz.

• 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.